Usein kysyttyä

  • Mikä tekee pullosta tiiviin?
    Vuodonkestävät pullot ovat pulloja, joissa ei ole pilliä ja/tai kierrettäviä kansia (liukuaukolla tai ilman). Tiiviissä pullossa on tiivis korkki, jonka voi kiertää tiukasti kiinni pulloon ja jonka pitäisi varmistaa, että nesteet eivät vuoda. Näin varmistetaan luotettava toiminta myös erilaisissa olosuhteissa. Testaa aina täytön jälkeen turvallisessa paikassa, onko korkki tiiviisti kiinni pitämällä pulloa lyhyesti ylösalaisin korkki päällä. Jos et näe pisaroita, pulloa on turvallista kuljettaa esimerkiksi laukussa tai autossa.
  • Soveltuvatko kaikki tiiviit pullot myös kuumille juomille?
    Kaikki tiiviit pullot eivät sovellu kuumille juomille. Tarkista aina tuotetiedoista, soveltuuko pullo kuumille ja/tai kylmille nesteille. Jotkin mallit on suunniteltu erityisesti vain kylmille juomille.
  • Mitä teen, jos vuotamaton pulloni vuotaa?
    Jos pullo vuotaa tiiviistä ominaisuuksista huolimatta, tarkista ensin, että kaikki osat, kuten korkin rengas, on asennettu oikein. Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä.
  • Ovatko tiiviit pullot ympäristöystävällisiä?
    Monet tiiviit pullot ovat uudelleenkäytettäviä, mikä vähentää kertakäyttöpullojen tarvetta. Valitse pullot, jotka on valmistettu esimerkiksi ruostumattomasta teräksestä tai lasista, jotka ovat kestävämpiä kuin muovi. Kierrätä pullot asianmukaisesti, kun niiden käyttöikä on lopussa.
  • Julkaiseeko Clipper Interall kuvaston?

    Clipper Interall julkaisee vuosittain uuden !deas-kuvaston täynnä lahjaideoita ja inspiraatiota. Kuvaston saat tilattua helposti. Lähetämme sen mahdollisimman pian saatuamme pyyntösi. Kuvastossa mainitsemme tuotteiden hinnat bruttona, jotta voit käyttää sitä apuna markkinointistrategiassasi. Haluatko saada kuvaston omalla kannellasi? Se on mahdollista! Tästä palvelusta aiheutuu lisämaksuja. Halutessasi lisää tietoa, ota yhteyttä [email protected], tai soita 09 4245 0665.

  • Kuinka pitkään Clipper Interall hinnat ovat voimassa?

    Sekä painatuksen että tuotteen hinnat muuttuvat vuoden aikana. Nettisivuillamme olevat hinnat ovat aina päivitettyjä.

  • Mitä ovat asennuskulut?

    Asennuskulut ovat kustannuksia, jotka aiheutuvat asennuksista, painatuslevyjen valmistamisesta ja painojen mukauttamisesta ja säätämisestä. Painatus ja aloitusmaksut veloitetaan värin ja painatuksen sijainnin mukaan, ellei toisin mainita.

  • Mitä ovat käsittelykulut?

    Tuotteemme on pakattu monin eri tavoin ja ne toimitetaan meille mahdollisesti erillisiin osiin pakattuna. Halutessasi painatuksen tuotteisiin, joudumme avaamaan pakkaukset ja painatuksen jälkeen pakkaamaan uudestaan. Tästä aiheutuvia kuluja kutsumme käsittelykuluiksi. Näiden kulujen suuruus riippuu tuotteen pakkauksesta. Käsittelykulut on mainittu nettisivuillamme jokaisen tuotteen kohdalla.

  • Kuinka toimituskulut lasketaan?

    Clipper Interall tekee yhteistyötä UPS- ja Dascher kuljetusyhtiöiden kanssa. Toimituskulut määräytyvät tilauksen painon mukaan. Katso toimituskuluarviotaulukko.

  • Milloin voin liittyä Clipper Interall yhteistyökumppaniksi?

    Toivotamme sinut tervetulleeksi Promotivin yhteistyökumppaniksi, jos olet profiloitunut tuotteidemme jälleenmyyjäksi. Todistaessasi tämän, annamme sinulle kirjautumistiedot, joilla pääset sisään nettisivuillemme. Kirjautuessasi sisään, näet nettohinnat tuotteistamme.

  • Kuinka saan tietää jos yhteistyökumppanuutemme ehdot muuttuvat?

    Kun liikevaihtosi kasvaa ja ehtosi yhteistyökumppanina muuttuvat, otamme sinuun yhteyttä puhelimitse. Uudet ehdot astuvat voimaan välittömästi. Kerromme uusien ehtojen eduista, kun ne astuvat voimaan. Vahvistamme ehdot sähköpostitse lähettämällämme virallisellä vahvistuskirjeellä. Kalenterivuoden päättyessä tarkastelemme yhteistyömme intensiivisyyttä ja päätämme uusista ehdoista tulevalle vuodelle. Nämä ehdot kommunikoidaan sinulle joka kalenterivuoden lopussa.

  • Mikä on menettelynne koskien tuotteiden lakeja ja säännöksiä?

    Kaikki tuotteemme ovat EU-sertifioituja. Testaamme kaikki tuotteemme virallisissa testilaboratorioissa varmistaaksemme, että tuotteemme ovat tämän hetkisten lakien ja säännösten mukaisia turvallisuudeltaan. Vaadimme myös omia tavarantoimittajiamme todistamaan, että tuotteet ovat vaadittujen määrityksien mukaisia. Lue lisää menettelyistämme koskien Lakeja ja säännöksiä.

  • Haluan tehdä reklamaation. Kuinka reklamaatioprosessi etenee?

    Käsittelemme tilaustasi huolellisesti. Jos kuitenkin koet, ettet ole tyytyväinen lopputulokseen, tai jos esimerkiksi asiakkaasi ei ole tyytyväinen, ota meihin yhteyttä puhelimitse 09 4245 0665, tai ilmoita reklamaatiosta sähköpostitse [email protected].

    4 (toimistotyö-) tunnin sisällä saat vastauksen reklamaatioosi. Yhdessä löydämme sopivan ratkaisun, sillä jos asiakkaasi ei ole tyytyväinen, emme ole mekään. Jos olemme alisuoriutuneet tai tehneet virheen, korvaamme tilauksen uudella tilauksella. Tilaus laskutetaan luonnollisesti vain kerran. Löydä lisää tietoa ehdoista.

  • Mitä painatusmenetelmiä Clipper Interallin omassa painattamossa käytetään?

    Käytämme:
    - Laserkaiverrusta
    - CO2 laserkaiverrusta
    - Tampopainatusta
    - Silkkipainoa
    - Digitaalista siirtokuvapainoa
    - Keraamista siirtokuvapainoa
    - Linssitarraa
    - Kohokuviointia
    - Subliimaatiopainoa
    - Tarrapainatusta
    - Digipainoa

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota rohkeasti yhteyttä. Autamme mielellämme.

Puhelin

09 8700 600 (Avoinna 8.30-16.30)

Sähköposti

[email protected]

LogoTool